-
19. បញ្ហានៃការបង្រៀនរូបវិទ្យានៅអាមេរិកឡាទីន (១៩៦៣)-Part 03
អត្ថបទដោយ៖ Richard P. Feynman ខ្លឹមសារ ភាគទី 3៖ . [ Brief ] រូបវិទូ និងជា ម្ចាស់ពានរង្វាន់ណូបែលរូបវិទ្យា Richard…
-
18. បញ្ហានៃការបង្រៀនរូបវិទ្យានៅអាមេរិកឡាទីន (១៩៦៣)-Part 02
អត្ថបទដោយ៖ Richard P. Feynman ខ្លឹមសារ ភាគទី ២៖ . […] រូបវិទូ និងជា ម្ចាស់ពានរង្វាន់ណូបែលរូបវិទ្យា Richard Feynman បានទៅ…
-
17. បញ្ហានៃការបង្រៀនរូបវិទ្យានៅអាមេរិកឡាទីន (១៩៦៣)-Part 01
អត្ថបទដោយ៖ Richard P. Feynman «បញ្ហានៃការបង្រៀនរូបវិទ្យានៅអាមេរិកឡាទីន» គឺជាសំណៅដើម នៃសុន្ទរកថា ដែលថ្លែងដោយ លោក Richard Feynman នៅក្នុងសន្និសីទអន្តរអាមេរិក លើកទីមួយ ស្តីពីការអប់រំរូបវិទ្យានៅទីក្រុង Rio…
-
16. រៀនបែបណាទើបចម្រើនបញ្ញា
អត្ថន័យនៃការសិក្សាមិនមែនត្រឹម ជាការអានសៀវភៅសៀវភៅដែលនិពន្ធដោយនរណាម្នាក់ រួចធ្វើឱ្យយើងប្រលងបានពិន្ទុល្អ និទ្ទេសល្អ បាន រង្វាន់ មេដាយ លេចមុខនៅលើប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយពត៌មាន ។ល។ អត្ថន័យពិតប្រាកដនៃការសិក្សា គឺការរៀនសួរសំណួរ ស្វែងរក គាស់កកាយ ហើយមានក្តីសុខជាមួយការគិតច្នៃប្រឌិត ពេលដែលយើងរកឃើញវិធីសាស្ត្រ…
-
15. ហេតុអ្វីសិស្សខ្មែរ រៀនមេរៀន រលក និង ចរន្តឆ្លាស់មិនចេះ ក្នុងមុខវិជ្ជា រូបវិទ្យាទី ១២?
សំនេរខាងក្រោមនេះ ជាគំហើញផ្ទាល់ខ្លួន ដែលដកចេញពីការអនុវត្តការបង្រៀនថ្នាក់ទី ១២ ចំនួន ៣ ឆ្នាំ។ គួរបញ្ជាក់ថា សំនេរនេះ វាមិនតំណាងឱ្យការពិតជាសត្យានុម័តទាំងស្រុងទេ។ . ក្នុងការប្រលង Mock Test 1…